Wayne Griffiths ezzel kapcsolatban azt hangsúlyozta, hogy „Guillermo Fadda új beosztásba történő kinevezésével a vállalat célja az, hogy erősítse európai fejlődését. Az utóbbi években a SEAT és a CUPRA lettek a leggyorsabban növekvő márkák, és 2015 óta piaci részesedésük több mint 30% -kal nőtt. Meggyőződésem, hogy Guillermo Faddának a Volkswagen-csoportban szerzett tapasztalata és háttere további lökést adnak majd értékesítéseinknek.”
Guillermo Fadda a barcelonai ESADE egyetemen üzleti adminisztráció szakon szerzett diplomát és mester fokozatot (MBA). 1995 óta dolgozik a Volkswagen-csoportnál, amikor is Spanyolországban belépett az Audi márkához. 2002-ben kinevezték az Audi Spanyolország marketing igazgatójának, ezt a beosztást 2006-ig töltötte be. 2006 és 2009 között az AUDI Olaszország marketing munkáját irányította, majd 2009-ben visszatért az Audi Spanyolországhoz, hogy átvegye az értékesítési igazgatói beosztást. 2013-tól ügyvezető igazgatóként vezette az Audi Spanyolország munkáját, melynek során megszilárdította a márka vezető szerepét a spanyol prémium piacon. 2018-ban kinevezték a Volkswagen Group Argentina értékesítésért és marketingért felelős alelnökévé. Ez a beosztás magában foglalta az értékesítési terület vezetését, és átfogta a Volkswagent, az argentin piac vezető márkáját, a Volkswagen Haszonjárműveket, az Audit, a Ducatit és a Traton Group -ot.