1. Hírek
  2. Újdonságait mutatta be az Audi a Budapest Central European Fashion Week során
Újdonság az Audiról

Újdonságait mutatta be az Audi a Budapest Central European Fashion Week során

Harmadik alkalommal rendezték meg a Budapest Central European Fashion Week elnevezésű rendezvényt a Várkert Bazárban március 29-31. között, amelyen ötvennél több közép-európai és nemzetközi dizájner mutatta be legújabb kollekcióját. Az Audi idén először volt partnere az eseménynek, amelyen többek között az első tisztán elektromos hajtásrendszerű SUV-modelljét, az e-tront is kiállította.

Audi Open Corner

Március utolsó hétvégéjén immár harmadik alkalommal volt a divaté a főszerep a Várkert Bazárban – a Magyar Divat és Design Ügynökség szervezte meg a Budapest Central European Fashion Weeket március 29-31. között a budapesti helyszínen. A régió egyik legnívósabb divateseményére ötvennél több nemzetközi – főképp kelet-európai – dizájner, köztük számos fiatal tehetség hozta el a 2019–2020-as őszi-téli kollekcióját. Az idei rendezvényen az a nyolc magyar márka is bemutathatta legújabb elképzeléseit (pl. Abodi, Artista, Celeni), amely nemrég bekerült az olasz divatkamara mentorprogramjába, majd februárban a hazai divatszakma történetében először a milánói divathéten prezentálta kollekcióját a közönségnek. A szervezők ezúttal is sok újdonsággal készültek, a város több pontján rendeztek például partnerrendezvényeket, tematikus kiállításokat, workshopokat.

 

A Budapest Central European Fashion Week a divatipart érintő globális változásokra is fókuszált, így az esemény középponti témája a fenntarthatóság kérdése volt, továbbá a környezetbarát eljárások bevezetésére ösztönözték a tervezőket.

 

Az Audi idén először támogatta a Budapest Central European Fashion Weeket, amelyen legújabb modelljeivel jelent meg, így az érdeklődők a vadonatúj A1-et és a Q3-at is megtekinthették. A márka emellett még egy meglepetéssel készült, és az alternatív hajtást előtérbe helyezve az első tisztán elektromos hajtásrendszerű SUV-modelljét, az e-tront is kiállította a Várkert Bazár területén. Az Audi ugyanakkor nemcsak megmutatta a modelljeit a nagyérdeműnek, hanem az esemény hivatalos shuttle partnere is volt, így a VIP vendégek a márka járműveivel utazhattak a rendezvény helyszínei között.

 

„Kreativitás, fiatalosság, jövőbe mutató elképzelések – ezek nemcsak a divattervezőkre, hanem az Audira is jellemző tulajdonságok – vélekedett Mátrabérci Sándor, az Audi márkaigazgatója. – Márkánk életében fontos szerepet játszik a megújulás, mi a technológiai megoldásainkkal teremtünk divatot a magunk területén. Ez a szemlélet kiválóan illeszkedik Közép-Kelet-Európa egyik legnagyobb divateseményéhez.”

Bejelentkezés a hírlevélhez

Hírlevelünkkel rendszeresen információkat kap autókereskedésünkről és exkluzív ajánlatainkról.

A megadott adatok hibásak. Próbálkozzon újra.

Kérjük, válasszon megszólítást!

Sajnos a hírlevél regisztrációval kapcsolatosan probléma merült fel. Kérjük, próbálkozzon újra később.

Hölgy Hölgy
Úr Úr
Érdeklődöm a weboldalakról származó tartalom iránt
Volkswagen Audi és SEAT telephely Volkswagen Audi és SEAT telephely
ŠKODA telephely ŠKODA telephely
Sie müssen bitte der Datenschutzerklärung zustimmen Sie müssen bitte der Datenschutzerklärung zustimmen

Köszönjük!

Sikeresen feliratkozott hírlevelünkre.

Küldünk Önnek egy levelet, amely tartalmaz egy megerősítő hivatkozást, melyet el kell fogadnia a regisztráció véglegesítéséhez.