Aktuális híreink
A SEAT Leon műszaki és technológiai újításon megy keresztül. Újmotorokat kap – köztük egy új 1.5 TSI motorral és a plug-in hybrid motorok új generációjával –, valamint tökéletesített digitalizációt a vezetőtérben az 5 ajtós és a kombi változatban egyaránt.
A SEAT S.A. erősen kezdte a 2024-es évet, hiszen január és március között rekordszintű eredményeket ért el a CUPRA és a SEAT márkák volumennövekedésének köszönhetően, a hatékonyság javulása mellett. A vállalat az év első negyedévében 226 millió eurós rekord működési eredményt ért el (2023 első negyedévében: 144 millió euró, +57,0%), és 5,9%-ra növelte árbevétel‑arányos működési nyereségét (ez 1,9 százalékpontos növekedést jelent az előző év január-március közötti időszakához képest). A SEAT S.A. árbevétele elérte a 3,803 milliárd eurót, ami szintén rekord a vállalat első negyedévre vonatkozó adataiban, és 6,8%-os növekedés az előző évhez képest (3,562 milliárd euró).
„Anniversary Limited Edition” néven limitált darabszámú különleges modellváltozattal ünnepli mára ikonná vált modellje, az Ibiza 40. évfordulóját a SEAT. Az Ibiza szigetéről elnevezett modellcsalád fordulópontot jelentett a vállalat sikereinek történetében, amelyből öt generációja során 1984 óta összesen több mint hatmillió példányt értékesített.
Cégünk részt vesz a Széchenyi Terv Plusz pályázaton, melynek célja munkavállalók és vállalatok alkalmazkodóképességének és termelékenységének javítása.
A jövő mobilitása elektromos hajtású kerekeket jelent, a jó töltőinfrastruktúra pedig alapvető fontosságú az elektromos autók népszerűsítéséhez. Nemkülönben annak ismerete, melyik töltési mód a legmegfelelőbb a jármű jellemzői, valamint a töltés helyszíne és ideje alapján. Az elektromos járművek töltése bonyolultnak tűnhet, ám valójában egyszerűbb, mint amilyennek látszik – miután megismerkedtünk néhány alapvető töltési koncepcióval. Ennek szellemében a SEAT S.A. szakértője most részletesen elmagyarázza a jövő különböző töltési módjait.
Összesen 470 500 eladott járművel zárta a 2021-es évet a SEAT S.A., ami 10,3 százalékos növekedést jelent 2020-hoz képest (426 600 darab). A félvezetőhiány jelentős hatásaival 2021 a teljes iparág számára kihívásokkal teli évnek bizonyult, a CUPRA kínálatának és a legalább részben elektromos hajtásrendszerű modellek iránt keresletnek köszönhetően a vállalat növelni tudta értékesítését.
A SEAT kapta az AUTOBEST díját, amelyet “Európa legjobb autóvétele 2021-ben” címmel a SEAT Leon modellnek ítéltek oda. A 20. alkalommal megrendezett AUTOBEST díjátadó ünnepségnek Barcelona adott otthont és az elismerések átadására összesen 34 különböző országból több, mint 150 vendég érkezett.
David Aguilar, aki Poland-szindrómával született, mindössze kilenc éves volt, amikor egy építőkészlet darabjaiból jobb karjára megtervezte első protézist. Mostanra már az ötödik modelljénél tart, amelyet 19 évesen a NASA-nak is bemutatott az Iparágközi innováció csúcson (Cross Industry Innovation Summit). Aguilar, aki Hand Solo-nak nevezi magát, Guiness-rekorder az "Első működő LEGO® protéziskarral”, és biomérnöki tanulmányokat folytat, hogy tovább javíthassa mások életét.
A virtuális valóság egyre elterjedtebb az autóiparban. A tervezők már jóval a gyártás megkezdése előtt vezethetik a jövőbeli autókat, és még a belső elrendezésüket is meghatározhatják a prototípus megépítése előtt. Ezt a technológiát kihasználva beülünk egy Leon kormánya mögé, hogy felfedezzük annak belső terét, és körbe autózhassunk Barcelona utcáin anélkül, hogy el kellene hagynunk az épületet, ahol éppen tartózkodunk.
A világ változik, digitalizáltabb, mint valaha, ahogy kapcsolódunk a csatlakoztatott világhoz. És egyre növekszik annak szükségessége, hogy ezt a digitális világot magával vigye a járműbe, ezért a vadonatúj SEAT Leon a márka első teljesen összekapcsolt autója.
A SEAT martorelli üzemeiben megkezdi a lélegeztető gépek gyártását annak érdekében, hogy hozzájáruljon a COVID-19 okozta válság elleni küzdelemhez. A Spanyol Gyógyszer- és Egészségügyi Termékek Ügynöksége engedélyezte a készülék klinikai bevizsgálását, és a készülékek napi termelését a hatóságokkal egyeztetve folyamatosan hozzáigazítják az igényekhez, hogy elkerüljék a felesleges készleteket. A vállalat arra törekszik, hogy elérje a napi 300 lélegeztető gép legyártását a SEAT Leon gyártósorán.
A martorelli gyár SEAT Leon gyártósorára szinte rá sem lehet ismerni. Ma már nem autókat gyártanak, hanem automata lélegeztető gépeket állítanak elő, hogy a COVID-19 válság közepette együttműködjenek a helyi egészségügyi rendszerrel .